Welke opties zijn er en welke kunt selecteren voor uw eigen app?

Per onderdeel een ziet u hier een uitleg zodat u snel en gemakkelijk uw gewenste opties kunt vinden en toevoegen aan uw app.

Login opties:

Welke opties zijn er voor gebruikers om na de installatie van de app in te loggen:

  • Account aanmaken met email en wachtwoord en dan inloggen
  • Snel en eenvoudig inloggen via Facebook
  • Snel en eenvoudig inloggen via Google
  • Voor iOS geldt dan de verplichte Apple login optie

Welkomstpunten:

Als uw gebruiker de app installeert kunt u ook voor kiezen om uw gebruiker direct aantal welkomstpunten te geven. Zo kunt u uw app promoten zo gebruikers vaker uw app gaan downloaden en gebruiken.

Aantal punten en hoeveel deze punten waard zijn in euro's kunt u zelf via dashboard instellen.

Punten verdienen:

Naast de welkomstpunten kunnen gebruiker ook andere punten verdienen om deze later in te kunnen wisselen voor kortingen. Zo kunnen gebruikers punten verdienen met delen van content op social media:

  • Op Instagram delen
  • Met vrienden delen
  • Op Twitter delen
  • Op Facebook delen
Of gebruiker kunnen ook punten verdienen door review te schrijven:
  • Op Google
  • Of op 1 andere review site
Tevens kunnen ze punten verdienen door uw Faceook pagina te liken of uw Instagram account te volgen.
 
Wilt u dat uw klant na elke afspraak punten krijgt? Dan kunt u deze optie selecteren:

Afspraak herinnering:

U kunt een afspraak herinnering sturen naar uw gebruikers. U kunt bijvoorbeeld instellen dat ze 24 uur van te voren een herinnering krijgen als notificatie. Deze krijgen ze direct te zien. Dit is een heel belangrijk onderdeel van de app. Omdat de meeste emails worden niet gelezen of ze belanden helemaal in de spam folder. Maar met deze notificatie kunnen ze nooit een afspraak missen.

Diensten/behandelingen:

U kunt hier al uw diensten of behandelingen toevoegen. Elke dienst/behandeling krijgt een pagina. Hier kunt u deze opties aan toevoegen:

  • Aanvragen optie

Zo kan een gebruiker direct van deze pagina deze dienst aanvragen. Deze aanvraag komt dan in uw dashboard en kunt dan vervolgens een afspraak maken met deze gebruiker. 

Ze kunnen deze dienst/behandeling ook delen op Facebook.

Ook kunt een overzicht van uw tarieven toevoegen. 

Promoties:

U kunt hier al uw unieke app promoties toevoegen. Elke promotie krijgt een pagina. Hier kunt u deze opties aan toevoegen:

  • Aanvragen optie

Zo kan een gebruiker direct van deze pagina deze promotie aanvragen. Deze aanvraag komt dan in uw dashboard en kunt dan vervolgens een afspraak maken met deze gebruiker. 

Ze kunnen deze promotie ook delen op Facebook.

Ook kunt een overzicht van uw tarieven toevoegen. 

Gebruikers Affiliate Systeem:

De beste manier om nieuwe klanten te krijgen is toch nog steeds via mond-tot-mond reclame. Het is nog aantrekkelijker voor bestaande klant om iemand naar uw bedrijf te verwijzen als die daarvoor zelf ook beloond worden.

Met dit systeem kunnen uw klanten andere betalende klanten naar uw bedrijf verwijzen en in ruil daarvoor punten krijgen die ze dan als korting kunnen toepassen.

Ze krijgen dan unieke link van uw app die ze dan naar hun netwerk kunnen sturen. 

Influencers Affiliate Systeem:

Wilt u samenwerking met bijvoorbeeld influencers of andere mensen die klanten naar uw bedrijf kan verwijzen?

Dan is deze optie is voor u. Met dit systeem bent u in staat om een unieke link vanuit dashboard te maken. Deze link stuurt u dan naar uw partner en deze begint dan uw app te promoten. Zodra er betalende klanten via deze link binnenkomen dan keert u een afgesproken commissie % uit aan uw partner. Dit overzicht vindt u ook op de dashboard. 

Puntenoverzicht voor gebruikers:

Handig overzicht van alle verdiende en ingewisselde punten. Gebruiker kan dan direct zien hoe punten verdiend en/of ingewisseld zijn. Zo heeft u geen omkijken naar als een gebruiker vragen heeft over zijn/haar punten. 

Toon alle afspraken, in behandeling of al geweest:

Overzicht van aangevraagde afspraken en afspraken die al geweest zijn. In dit overzicht kunnen de gebruikers dan in 2 verschillende tabs alle afspraken terugvinden. Afspraken die bevestigd worden, komen dan in reminder pagina terecht.

Contactgegevens, zoals WhatsApp, telefoon, e-mail en locaties:

In dit gedeelte worden al uw contactgegevens weergegeven. Gebruikers kunnen ook via Whatsapp met u verder contact opnemen als ze vragen hebben. Ook kunt uw telefoonnummer(s) toevoegen evenals uw locatie(s). 

Vooraf gemaakte deelbare items om te delen op Facebook:

U kunt in uw dashboard al posts aanmaken die u wilt dat gebruikers dan deze delen op social media. Deze posts kunnen bijvoorbeeld een promotie zijn of uitleg over een behandeling/dienst. Of een aankondiging. Zo kunt u in korte tijd veel bezoekers krijgen voor uw post. En gebruikers kunnen dan ook punten verdienen met het delen van uw posts.

Verschillende admin toegang:

Standaard heeft u 1 admin gebruiker met alle opties, maar als u behoefte heeft op meerdere admin gebruikers voor bijvoorbeeld uw balie medewerkers en u wilt niet dat ze alles kunnen wijzigen, dan kunt u voor dit onderdeel gaan. U krijgt dan de optie om verschillende admin gebruikers aan te maken en u kunt dan zelf bepalen wat ze kunnen in admin gedeelte. Handig voor verschillende rollen. 

Aangepaste meldingen naar gebruikers (naar alle, nog geen afspraak etc) verzenden:

U krijgt hiermee dan de optie om vanuit de dashboard notificatie/meldingen te sturen naar gebruikers. U kunt dan bijvoorbeeld een melding sturen naar alle gebruikers als u bijvoorbeeld een open dag heeft of een belangrijke mededeling. Maar u kunt ook bijvoorbeeld een melding sturen naar die gebruikers die uw app gedownload hebben maar nog geen afspraak hebben gemaakt. Zo kunt u die gebruikers ook aanzetten om zo snel mogelijk een afspraak te maken door bijvoorbeeld 10% korting te geven etc.

Aangepaste meldingen naar gebruikers (naar alle, nog geen afspraak etc) verzenden:

U krijgt hiermee dan de optie om vanuit de dashboard notificatie/meldingen te sturen naar gebruikers. U kunt dan bijvoorbeeld een melding sturen naar alle gebruikers als u bijvoorbeeld een open dag heeft of een belangrijke mededeling. Maar u kunt ook bijvoorbeeld een melding sturen naar die gebruikers die uw app gedownload hebben maar nog geen afspraak hebben gemaakt. Zo kunt u die gebruikers ook aanzetten om zo snel mogelijk een afspraak te maken door bijvoorbeeld 10% korting te geven etc.

Vooraf gemaakte meldingen verzenden voor een bepaalde tijd (bijv 24 uur voor een behandeling):

Wilt u dat uw klant bepaalde actie moet uitvoeren voor bepaalde tijd van de afspraak? Dan kunt u deze module selecteren. Als uw klant bijvoorbeeld 24 uur voor de afspraak moet haar/zijn benen scheren omdat een vereiste is voor een laserontharing behandeling, dan kunt dat here instellen. Zodra u deze behandeling kiest voor uw klant, dan stuurt het systeem deze notificatie automatisch naar uw klant. Handig tip zodat u meer tijd hebt voor de behandeling.

API Koppeling:

Werkt u met bepaalde software voor uw afspraken? En wilt u dat er koppeling is tussen uw software en uw app? Dan is deze module voor u. 

In dit geval hoeft u uw afspraken alleen in uw software programma in te plannen. U kunt dan in dashboard voor elke klant een connectie maken en daarna ontvangen ze de gemaakte afspraken automatisch in hun app. 

Heel handig en tijdbesparend. Voorwaarde is wel dat uw software over een zogenaamd API (Application Programming Interface) of BI (Business Interface) koppeling moet beschikken. U kunt bij uw software bedrijf navragen of als u niet uitkomt kunnen wij dit ook voor u nazoeken.

Design en kleuren:

Wij hebben standaard al een design voor uw app. Maar mocht u uw eigen design of kleur willen gebruiken dan kunnen wij dat ook voor u regelen. Ons design team gaat dit voor u regelen. 

Reward systeem (bepaalde VIP klanten extra belonen):

Bestaande en loyale klanten worden steeds belangrijker. De concurrentie is moordend en effect van advertenties worden steeds minder. Daarnaast worden de kosten ook alleen maar duurder. Tijd om uw bestaande en loyale klanten te gaan verwennen. U kunt via deze module een reward systeem instellen. U kunt dan het systeem zo instellen dat wanneer een klant bepaalde bedrag (bijvoorbeeld 500 euro) bij u besteed heeft dat u dan een overzicht krijgt in uw dashboard. Daarna als u daarmee akkoord gaat, krijgt die gebruiker dan een notificatie dat er een cadeautje voor hem/haar klaarstaat. Uw klant kan dan het cadeautje (dat u klaar heeft gemaakt) dan in ontvangst komen nemen. Uw klant kan dit heel graag waarderen.

Verjaardag punten:

Wat is toch leuk om een cadeautje te ontvangen als iemand jarig is. Zeker als dat van een bedrijf is. U kunt dan in deze module een verjaardagscadeau instellen in de vorm van punten. Uw klant die uw app heeft geïnstalleerd krijgt dan automatisch punten (die u zelf in dashboard kunt aangeven) bij. Ook krijgen ze een notificatie hierover. Deze punten kunnen ze dan inwisselen voor een leuke korting voor uw diensten.

Uploaden van uw app:

Zodra uw app klaar is, kunt u deze dan uploaden bij Google of Apple app stores. Daarvoor moet u een account aanmaken bij Google en/of Apple. Dit is wel een tijdrovende bezigheid als u dit niet eerder hebt gedaan. Laat dit aan ons over. Wij weten hoe dit geregeld moet worden. 

Na dat u een account hebt gemaakt, geeft u ons toegang en wij uploaden uw app in no time. 

Daarnaast als u uw app op deze platforms wilt hebben moet u bepaalde design voorbeelden van uw app uploaden zodat de gebruikers een beeld hebben van hoe uw app er uitziet. Dit is een verplichte taak bij uploaden. U kunt natuurlijk zelf een design gaan maken of wij kunnen dat voor u doen. Het scheelt u enorm tijd en uitzoekwerk als u het door ons laat doen.   

Selecteer platforms:

Wilt u uw app alleen voor Android gebruikers of iOS gebruikers? Of beiden? Hier kunt u dat selecteren. We raden u aan om voor beiden te gaan, zo gaat u uw app niet beperken en kunnen alle gebruikers (die Android en iOS smartphones hebben) dan uw app downloaden en gebruiken.